emmyurlings.reismee.nl

Naar huis.. of toch niet?!

Lieve allemaal, Zoals vele van jullie weten twijfel ik heel erg of dit het wel is voor mij en of ik nog wil blijven na mijn taalcursus. Het liefst was ik al thuis geweest, maar ik besef me ook heel goed dat dit "once in a life" is. En dat maakt de keuze zo verdomd lastig.. Na veel praten en nadenken heb ik besloten om na mijn taalcursus 3 dagen te gaan reizen. Eigenlijk moet je op zaterdagochtend om 10.00 uur uitchecken bij je gastgezin, maar mijn hostmom vertelde mij dat dit niet nodig was voor haar en ik zolang kon blijven als ik wilde. Ook mocht ik altijd terugkomen als ik dit wil.. Daarom heb ik, o.a. in goed overleg met mn hostmom, besloten om 3 dagen te gaan reizen na mijn cursus en vervolgens terug te keren naar har en dan definitief te beslissen; naar huis of blijven. Dit houdt concreet in dat ik maandag 13 oktober heel vroeg vertrek en woensdag rond 17.00 uur weer terug kom. Verder heb ik niet veel te vertellen, maar ik wilde dit graag met jullie delen zodat ik niet 10x hetzelfde verhaal hoef te vertellen. Verder wil ik iedereen bedanken voor de appjes, mailtjes etc. dit deed en doet mij nog steeds heel erg goed. Slaap lekker nog allemaal en geniet van 't weekend. Veel liefs xxxx Emmy

Reacties

Reacties

Leonie

Heey Emmy!
Wat herken ik mezelf terug in jou verhaal! Ik heb inmiddels al weer een week last van heimwee en ben er ook ziek van. Ik heb nu afgesproken met mijn ouders dat ik het een week bij mijn au pair gezin ga proberen. Heb ik dan nog steeds erg veel heimwee, dan ga ik terug naar Nederland. Succes!
Liefs Leonie

Ellen

Hola Emmy,
Uit eigen ervaring kan ik begrijpen dat je veel aan je thuisfront denkt en je het mist. Het is niet niets zo duizenden km verderop van je vertrouwde stekkie. Ik vind het super om te lezen dat je het nog een kans wilt geven en gaat reizen. Ga je alleen of met anderen? Want je moet maar zo denken, thuis kan je nog heel lang zijn...dit is 'n belevenis wat je heel je leven met je meedraagt. Het is JOUW avontuur, no matter how long. Iedereen is heel trots op je!h
Heel veel groetjes uit Peru,
houd je taai meid!!

Michella

Hoi Emmy.....
k lees je verhaal en kan het me best voorstellen!!!
Maar fijn dat je het nog ff probeerd, en gaat het dan niet dan kun je mss beter besluiten om terug te komen.
Het moet natuurlijk wel leuk blijven en niet op deze manier.
Succes meid.....
xxx Michella

Jacqueline Bemelmans

Lieve Emmy,
We vinden het ontzettend knap dat je dit avontuur bent aangegaan, het is natuurlijk niet makkelijk om zover van huis te zijn. Fijn te horen dat je een geweldige gastmoeder hebt waarbij je altijd terug kan komen.Succes en geniet er ook van
Groetjes Hub en Jacqueline

Marlies

Hoi Emmy,
Toen ik het onderwerp van de mail las was ik erg benieuwd naar je verhaal. Ik dacht, die Emmy neemt ons in de maling. Maar gaandeweg het verhaal begon ik het toch wel te begrijpen. Het is een grote onderneming, weliswaar eentje die je niemand meer afneemt, maar toch, zo lang van huis van alles wat je lief is, is niet makkelijk. Wel lief van je hostmom dat je nog mag blijven en terugkomen. Ik denk dat zij ook wel ziet dat je een goed karakter hebt. Houd dat voor ogen Emmy. Doe wat je denkt nog te moeten doen en neem dan het juiste besluit. Volg je hart. Heel veel lieve groeten, Marlies

Henny

Lieve Emmy. Het feit dat je deze reis alleen hebt ondernomen, is al een overwinning voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn!!!
En niemand kan voor jou invullen wat je moet doen. Dat kun jij alleen beslissen. Ik hoop dan ook dat die dagen dat je eropuit gaat je helpen die beslissing te nemen. En je moet maar denken datgene wat je gezien en gedaan hebt, draag je voor je hele leven mee en neemt niemand je meer af. Heel veel liefs en succes met je uiteindelijke keuze. Henny

Jeanny en Kees

Hallo Emmy,
Zie je gesteund door je landlady( hostmom) probeer niet te veel aan thuis te denken geniet van de momenten en denk nu" moet ik in februari 201! Alweer terug" Grt knuffels, veel wijsheid en sterkte.

Noor

Ha Emmy,
je kunt geen foute keuze maken! Je hebt nu al een mooi avontuur beleeft, wat niemand je meer kan afnemen!
Goed dat je er een paar dagen alleen op uit gaat! Ik wens je veel wijsheid met het maken van een beslissing! En weet het is ALTIJD de juiste!
x Noor

Elly

Lieve Emmy, Zoals je leest en ook hoort iedereen is trots op je! Wat je tot nu al gedaan hebt is al heel moedig en knap gedaan. Volg je hart en probeer zoveel mogelijk te genieten.
Geniet van de komende 3 dagen die je gaat reizen en hierna pas denken aan de volgende beslissing! dikke poene en groetjes

Liliane

Emmy, je hebt al heel wat geleerd en ondernomen en dat in je eentje in een heel ver land. Je eigen keuze en alles zelf uitgezocht, dat is al een hele klus geweest.
Je engelse les zal zeker mooi op je cv staan straks als je thuis gaat solliciteren en .... dat je dit allemaal gedaan hebt zal ook bijdragen aan een rijker leven.
Dus ... maakt niet uit hoelang je gaat, je hebt al winst geboekt en dat is heel positief, toch?
Volg je hart en pieker niet te veel.
Doe wat je gedachten en gevoelens je ingeven, dan komt het altijd goed.
Veel plezier tijdens je back-packing dagen en wees trots op jezelf dat je jezelf deze kans geeft!
Dikke knuffel,
Liliane

Joelle

Super knap van je dat je toch blijft proberen succes Emmy xxxxxxx

Jose en Jack

Lieve Emmy heel fijn dat je die drie dagen gaat uitproberen.Hier zien we aan, dat je toch goed je best hebt gedaan .Volg je hart. denk goed na, niet dat je achteraf spijt krijgt. deze reis is maar eenmalig. Ik hoop dat die drie dagen wonderen doen, en dat het thuisfront nog heel lang mag genieten van de volgende avonturen die je ongetwijfeld nog gaat beleven. Lieve Emmy, koester dat roze dingetje dat we je als steun hebben meegegeven, sluit je ogen, ontspan, en voel die dikke knuffels van ons.Jose en Jack

Irma en Jan

Hoi Emmy,
Je verslagen zijn leuk om te volgen. 'n Reis zover, je leert en ontdekt je mogelijkheden. Geniet ervan. Ga goedgemutst en met een gulle lach de uitdagingen aan. Je verrassingen maken ons nu al nieuwsgierig. Je zult net als Brigitte, leren dat je het land en de taal pas kent wanneer je hun grapjes begrijpt. En grapjes maken is toch altijd leuk. Ze worden alleen beter. Emmy we lezen graag de volgende stappen die je hebt gemaakt. Maakt niet uit waar. High Five.

Petra

Hoi Emmy.
Ik heb genoten van je blog tot nu toe.
Ik lees ook de "worsteling"die je door maakt....en dat is zeker niet gemakkelijk.
Maar hoe dan ook: je hebt een heel avontuur aangedurfd, en dat is al geweldig.Niet iedereen doet je dit na, meid!
Wat je ook kiest en wanneer dan ook: alles is prima als het voor jou goed voelt.Je prachtige ervaring zal je altijd bijblijven!
Tot hoors, toi toi toi, Petra.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active