emmyurlings.reismee.nl

Reizen en beslissing gemaakt :-)

Lieve allemaal,

Zoals in mijn vorige blog aangegeven, zou ik 3 dagen gaan backpacken. Deze zijn inmiddels voorbij!

Op maandag vertrok de bus om 07.30, na een paar stops kwamen we aan in Paihia. Hier heb ik de skydive gedaan; wat was dit gaaaaaaaaaf!! We sliepen met 8 mensen op 1 kamer, maar we hadden elkaar allemaal in de bus leren kennen dus dat scheelde al wel.

Op dinsdag ben ik naar Cape Reinga gegaan met een dagtour. Dit was erg mooi en leuk, maar je was niet veel uit de bus. Voornamelijk zat je in de bus om van het ene naar het andere punt te komen. Toen we terugkwamen ben ik naar de bibliotheek gegaan voor gratis WiFi (in Nieuw - Zeeland moet je echt overal betalen voor WiFi). Vervolgens heb ik samen met een kamergenootje pasta gekookt. We hebben dit opgegeten bij het hostel samen met 3 andere kamergenoten, en dit werd onverwacht een hele gezellige avond.

Op woensdag zou ik alweer vertrekken naar Auckland, maar eerst stond de boottour naar Hole in the Rock nog gepland! Dit was zooo gaaf!! Ik heb onderweg dolfijnen gezien en het was heerlijk om even uit te waaien op de boot.

Maar aan al het goeds komt een eind en dit betekende dan ook dat ik moest beslissen wat ik ging doen nadat ik terug was in Auckland. En mijn besluit was snel gemaakt.

Ik heb besloten om mijn grote droom op te geven. En ja, dat doet zeer. Na jaren een droom te hebben gehad, blijkt dat dit het niet is voor mij. Ik ga hier niet gelukkig worden als ik ga reizen en vind dat ik dat ook eerlijk moet durven toegeven.

Zaterdag vlieg ik naar Christchurch waar ik naar een nichtje van papa ga. Hier zal ik een paar dagen blijven en eind volgende week zal ik weer (hopelijk) veilig landen in Nederland. Terug bij iedereen die ik zo mis!!

Slaap lekker allemaal en tot snel..;-)

Liefs,

Emmy

Reacties

Reacties

Sharon

Lieve Emmy, ben super trots op je! Hoelang je ook bent geweest, you did it!! Liefs xxx

Lindsey

Lieve emmy,

Ookal was deze beslissing misschien moeilijk voor je, ik ben er super trots op dat je toch je droom waar hebt kunnen maken. Ookal was dit misschien niet zoals je het je had voorgesteld. Ik heb er super veel respect voor dat je deze stap hebt gezet en ik hoop dat je er toch een mooie ervaring en mooie herinneringen aan hebt over gehouden!

joelle

Super trots op je lieve Emmy! Xxx

Michella

Emmy....super trots op je...als je dingen onderneemt weet je pas of ze bij je passen.
Nog vele leuke dagen daar een een veilige vlucht terug op NL bodem.
xxx

Joyce

Lieve emmy, je bent een topper ! Dat je dit hebt aangedurfd. We missen je ! Kom goed thuis xxxx

Petra

Hallo Emmy . Wat zal het een fijn gevoel zijn dat je nu weet wat je gaat doen.
Ik lees dat je heerlijke dagen hebt gehad, en grenzen hebt opgezocht en verlegd.
Ik wens je nog hele fijne dagen, geniet ervan, en goeie reis terug.
Weet, dat velen stiekem je benijden,voor zo'n prachtige ervaring!
Liefs en tot gauw, Petra.

Henny

Hoi Emmy. Die skydive zal inderdaad geweldig zijn geweest, dat doe je niet zo maar even. Geniet nog van de komende dagen want voor je het weet, zul je weer thuis zijn op je vertrouwde plekje. Je moet maar denken, het is jouw keuze, en wat je beleefd hebt afgelopen tijd neemt je niemand meer af. Goeie reis terug.

Susan

Hee Emmy!

Super tof wat je al allemaal gedaan hebt daar. Ik denk dat je ontzettend trots op jezelf mag zijn dat je deze stap hebt durven te zetten en al zo een mooie reis gemaakt hebt! Deze ervaring neemt je niemand meer af! Geniet nog van je laatste daagjes en ik denk dat je mams (en ook mijn mams) erg blij zijn als je weer terug bent!

Liefs Susan

Jeanny en Kees

Goes zo Emmy je hebt een keus gemaakt en dat is het belangrijkste.
Je hebt van de dingen die je gedaan hebt genoten en dat neemt niemand je af.
Alvast een goede reis en je bent welkom.
Jeanny en Kees.

Heey Emke

Wat een ervaring zeg, jij als reisduifje in een land/werelddeel ver van ons vandaan.
Ik lees uit je verslag dat je veel van je zelf hebt ondervonden en geleerd en dat is het meest positieve aan deze reis en ... al is backpacken niet jouw ding, je bent een engels ervaring en vele unieke momenten rijker.
Dat het korter is dan je gepland hebt is jouw keuze en het is ook goed om soms moeilijke afwegingen te moeten doen want ook daar leer je van. Dus blijf positief.
Ik zal blij zijn je weer te mogen knuffelen.
Liliane

Marlies

Hoi Emmy,
Ik moet eerlijk bekennen dat je verhaal me emotioneerde. Niet omdat je besloten hebt naar huis te komen, zeer zeker niet, maar dat dit voor jou een hele zware beslissing is geweest en dat je dit aan jezelf hebt durven toegeven. Respect. Geniet nog van de komende dagen en een veilige thuisvlucht gewenst. We zullen mekaar eens lekker "huggen" als je weer thuis bent op het Roggeveld. Tot weerziens, Marlies

Jacqueline Bemelmans

Hoi Emmy,

Je mag trots op jezelf zijn dat je dit avontuur bent aangegaan, je hebt leuke dingen gedaan. Emmy geniet nog van de dagen dat je in Nieuw Zeeland bent en een goede reis terug naar je familie en vrienden in Nederland.

Groetjes Hub en Jacqueline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active