emmyurlings.reismee.nl

Het aftellen is begonnen!

Lieve allemaal,

Op dit moment ben ik onderweg naar Nijmegen, om kennis te maken met mijn reisgenootjess - een mooi moment om mijn eerste blog te plaatsen.

Na mijn studie kwam al snel de vraag ‘wat ga ik nu doen?'. Voor mij best een lastige keuze; mijn opleiding was me niet bevallen en ik had geen zin meer om naar school te gaan. Werken zag ik mij nu ook nog niet doen op een vaste plek en reizen wilde ik al heel lang en heel graag. Na veel te hebben gepraat met diverse mensen was de keuze gemaakt; ik ga reizen!

En zo begon mijn voorbereiding: waar ga ik heen? Wat ga ik doen? Na een bijeenkomst van Travel Active, besloot ik reizen en 'studeren' met elkaar te combineren: 4 weken een talencursus Engels en vervolgens backpacken!

Op 10 september vertrek ik vanaf Schiphol - samen met mijn reisgenootjes - naar Singapore. Hier zullen we een nacht verblijven en vervolgens zal ik op zaterdag 13 september aankomen in Auckland, Nieuw - Zeeland. Op 14 september zal ik verder reizen naar mijn gastgezin en op 15 september begin ik aan mijn Taalcursus Engels.

Op 7 januari vlieg ik naar Brisbane, Australië, om hier verder te reizen.

Ik zou het heel leuk vinden als jullie middels dit blog met mij mee reizen en ook een reactie achterlaten:-) Liefs, Emmy

Reacties

Reacties

Vera Kicken

Emmy, wat ontzettend gaaf! Ben echt heel benieuwd naar wat je allemaal gaat beleven en hoe je reis gaat verlopen. Heel veel succes en plezier.
Liefs Vera

Ruud & Edmee Martens

Hi Emmy,
Heel veel plezier en geniet van deze lange reis :-) Natuurlijk zijn we benieuwd naar je avonturen en lezen graag mee op je blog! Groetjes uit Catsop, -xx- Ruud & Edmee

Sharon Lenaers

Lieve Emmy,
Ik wens je heel erg veel succes en plezier met deze super ervaring! Maak er een hele mooie tijd van! ik zal je de gehele tijd met veel bewondering volgen!
X Sharon

Noor

Succes met de laatste voorbereidingen! Je gaat een mooi avontuur tegemoet! Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. X

Michella Muyrers-Jetten

Hoi Emmy,
Ik wens je heel veel succes toe!
Wat een geweldige ervaring,jaloers op je....voor ons is zoiets nooit weggelegd geweest, wij hoefden in onze tijd daar niet aan te denken, want dat gebeurde gewoonweg niet.
Maak er een super tijd van, en kijk wel goed uit.
Ik zal je Blog lijven volgen,spannend.
Wens je ook een fijne en veilige reis toe.

Groetjes xxx Michella

Joelle

He lieve em!
wat een mooie blog nu al! Super knap van je dat je dit aandurft en aankunt! Heel veel succes maar jij kunt dit ! Toi toi toi xjoelle

Jose oet Mergraoten

Emmy ik heb altijd in je gelooft dat je dit ging doen.
Maakt er iets moois van.
En je bent een hele grote ervaring rijker
Jij kan dat.
Heel veel spannende ervaringen.
Ik blijf je volgen,zodat ik ook van je reis geniet.
groetjes Jose

Germaine

Hey Emmy,
Zo, dus alles is nu in de startpositie!!!.
Ga genieten en laat alles op je afkomen, je komt met een schat aan ervaringen terug ,die je niemand meer kan afnemen. ENJOY!!!!!!

Kristianne Somers

Hallo Emmy,

Knap hoor dat je deze uitdaging aangaat. Ik wens je heel veel plezier. Succes en ik ga je volgen via jouw BLOG.

Goeie reis.

Groetjes,

Kristianne Somers

Jeanny

Have a very wunderfull time. Let Dreams come true.liefs j en k .

jan en irma

Hoi Lieve Emmy,

Je vertrouwde wereld, achtergelaten voor een groot avontuur. Backpacken in Nieuw Zeeland / Australie.

Je eerste halte Singapore moet overweldigend zijn. Geniet ervan. We horen er graag over.

Australie / Nieuw Zeeland is een droom, die je nu all in the pocket hebt. De mensen, de natuur en de cultuur en dan ook nog je eigen kost verdienen:).

We zijn benieuwd naar je belevenissen en ervaringen.

't Geet dich good.

grtjs de allernieuwste opa en oma uit Ransdaal.

Sonja

Wij gaan je volgen!
Heel veel plezier xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active